dirty mistress

Listan-över-saker-som-gör-mej-glad:

• Silje har börjat på min studentklänning
• Jag tar studenten om två dagar
• Stuber ska baka småkakor med hjärtan på till min mottagning
• Jag åt amazing asparagus idag till middag
• Jag flyger iväg om mindre än en månad

Och så min plan då. Min plan som inte alls är fin på något sätt men jag skrattar lite när jag tänker på det.
Sen finns det ju massa ångest också. Som grejen i morgon är ju jävligt ångest.
Jag är inte en så bra människa.

Men what the shitfuck.

Allt ordnar sej.

Och idag fick jag veta att läraren typ har sambo och grejer!
Fast vill träffa mej. På vissa datum, jag skrattade och tänkte dirty mistress
Vad gör jag är frågan?


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag blir alltid lika glad när jag nämns i din blogg. förut i mellanstadiet brukade jag googla på mitt namn men det fanns ingenting, nu borde det ju fan finnas en massa toneinlägg som kommer upp.

ska testa.

JA!!!!!!! det funkade! min blogg och din blogg kom fram.

okej.

jag tänkte säga iaf såhär: träffa honom och sparka honom riktigt hårt i pungen.

nu ska jag börja baka kakor!!!!!!!!!!!!

2008-05-29 @ 09:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0