att vänta

När jag nu har införskaffat mej en väldigt dyr och på ett sätt skitonödig ny laddare så droppar det in
en massa sms.

Mobilen avled alltså precis när jag hade skickat mötesplats och tid(starbucks,17.00)  till hattmannen i söndags men han dök inte upp så jag väntade på honom en kvart och sen blev jag less på det och åkte hem.
Nu får jag smsen han skev.
Kvart över: Jag är påväg, kommer snart.
Halv: Var är du?
Kvart i: Du syns inte till alls och din mobil är inte på, ses snart..
Karlstackarn hade alltså väntat i en halvtimme. Men han får skylla sej själv om han ska vara en kvart sen.
(Fast jag ska inte säga så jävla mycket om att hålla tiden direkt)

Nu har jag iaf messat honom och förklarat och väntar på ett svar som jag hoppas ska låta i stil med:
Så kan det gå. Ska vi ses typ i morgon?

Vi får la se.

Snart ska jag hämta tjejerna och i vanlig ordning så glömde jag att dom har datoraktiviteter till klockan fyra efter skolan så jag knallade dit i vanlig tid och fick knalla hem igen. Så kan det gå.

hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0