Fredagen

Ar hemma hos Hattis nu. Det ar darfor prickarna saknas.
Jag saknar prickarna.

Igar spelade vi biljard. Jag var usel till en borjan men larde mej tydligen snabbt.
Oj vad tavlingsinriktade jag blir, det ar laskigt! Det var iaf astrevligt, med ol o snack. Sen drog vi till Lloyds o drack mer ol o jag traffade Mark med det lustiga ansiktet igen. Han ar en rolig mannska.

Jag sa att jag tycker om honom.
Han tycker om mej men jag vet inte, Han sa typ att vi kunde prata om det nar vi ar nyktra.
Blev lite stelt. Fan, jag hoppas jag inte har sabbat det har!

Nu sitter jag iaf i hans neraskade soffa(mitt fel) och han befinner sej i koket(dar handjuren hor hemma!)
och steker frukost.

Jag ar ackligt snorig.
Skriver mer sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0