God morgon bloggen!

Hej hej. Lea vill tydligen skada någon eller något baserat på förgående blogginlägg.
Vem eller vad är därimot oklart.

Idag har jag massor för mej.
Jag ska organisera alla paiges kläder och hoppas att Cathy inte tycker att allt ligger fel när jag är klar.
DET mina vänner, är en utmaning. Men enligt mitt CV så är jag inte rädd för utmaningar.

Papparkakan ringde nyss och sa att han skickar arvet idag. Ett sånt där arv man inte behöver få dåligt samveta av, då
man kanppt har hört talas av den avlidna. Men tack Pappas Moster Maj! 2000 kalla, ka-tjing!
Nu ska det köpas julklappar minnsann!

Fortfarande inte ett ljud från Guy efter begravnings-smset.
Förståligt. Men jag kan inte hjälpa att tycka det är lite roligt ändå.
Nina tyckte jag var dum i huvet. Jag kan inte annat  än hålla med.

Sen i fredags har jag bara rökt 1 cigarett, hur bra(pank) är jag på en skala?
Typ asbra.

Mitt bloggnamn kan för övrigt översättas till både Röda läppar är inte blyga läppar
men om man har lite fantast så blir det lätt Röda läppar är inte blygläppar.
Vilket är roligt, och sant då blygdläppar är mer rosa.

Snart är det lördag!
Puss


Kommentarer
Postat av: Lea

Ja, jag ville verkligen skada någon igår men jag menade mer att du har en liten, men Grav, skada i huvudet.. Baserat på förra blogginlägget..;)



SNART LÖRDAG!!!

2008-11-13 @ 20:56:47
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0