Hej onsdag

Lloydskväll ikväll. Med Nina såklart. Träffade den engelska sortens männiksor.
Såklart. En av Jacks kompisar, Jasmine, asgalen brud. Hon hävdade iaf att det var jag som dissade Jack.
Jag hävader motsatsen. Han är en liten lögnare alltså. Inget nytt här inte.
Träffade andra tevliga karlar,men dom var mest intresserade av Nina.
Shotar iaf. Det märks nu.
Sen på bussen såg jag en såndär pungman som jag och Dan diskuterade på Sziget.
En såndär sjukdom som Indiska gubbar har när pungen aldrig slutar växa.
EN SÅN SÅG JAG O DET VAR FANIMEJ PUNG ÖVERALLT
Och sen såg jag en räv påvägen hem också.

Ska sova snart.
"På hattmannen-fronten intet nytt" Wanker.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: emilie

HejTone! måste bara berätta att jag drömde om dig inatt! måste vara att jag halkar in här och läser din blogg ibland;) drömmen var inte så jätterolig. men jag var och hälsade på dig i huset där du bor, jag tror att jag skulle ta över din au-pair plats. massa barn sprang omkring och var allmänt obehagliga. lite utav en mardröm faktiskt. hoppas att det inte blir sant! ha det fint toney och hörav dig när du kommmer hem!puss!

2008-11-20 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0