Inte helt okej. Bildbevis.

Jag har snott lite bilder som sammanfattar helgen ganska bra.
Jag har inget minne av att vi tog bilder överhuvudtaget så det var en överraskning bara det.
Det här kallas btw att "bjuda på sej själv" Så varsegoda, käre läsare. Jag bjuder ju trots allt ut mej.

                                                 
Bild 1. Jag ser ut som en fisk med bröst.
vad är grejen med min öppna mun egentligen?
Här efter x antal drinkar.

Bild 2.Pose as if you're...inte riktigt kan fokusera blicken?

Bild 3. Lea är så jävla ÅWSOM. En sara i bakgrunden.

Bild 4. Korsett-brudar. I like it!

Bild 5. Bussresan. Spårar? Nejdå.

Bild 6.Lea på marken.

Bild 7. Nej, alltså, jag vet inte heller.

Bild 8. Nu skonar jag er från fler bilder. Här ser jag iaf skitstolt ut. Jag har hittat....ett snöre?

Sen blev det inga mer bilder den kvällen. Jag är tacksam,

Nu ska jag sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0