Jag vill fly

Åh jag är så jävla trött på att bo här.
Det är bara ångest, jag känner mej alltid urusel och är på spänn, kan inte slappna av.

Även om dom inte är sura på mej så förväntar jag mej alltid det.
Och nu är det ännu värre för nu tror jag inte att det bara är inbillning från min sida.
Cathy är ju på smällen och är hormonig och det blir mörkt så snabbt och hon är alltsid sönderstressad gör ju
inte hennes humör bättre precis.
Hon är tex aslack på att jag enligt henne la in Pagies kläder i fel lådor.
Det borde det typ vara dödstaff på.
Vilken grej liksom.

Jag längar tills den 19de.
Och tills på Lördag då.
och fredag lite smått.
Hoppas hattmannen är lika rolig som jag kom ihåg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0