Kan du vissla johanna? Ja visst kan jag det!

Idag var en såndär inga bekymmer-visseldag. Förutom i morse när Paige var ett tandlöst monster.
Jag har pratat med Cathy om att jag ska lämna dom. Hon tog det bra, väldigt bra med tanke på att hon verkligen kommer behöva någon om 9 månader då hon är på smällen. Precis vad världen behöver, mer fula barn.
Fast jag är glad för hennes skull. Jag har mina stunder när jag trivs med familjen.

Men jag vill ändå flytta.
Jag mailade den andra familjen idag, berättade att jag är urusel på att laga mat, lika bra att vara ärlig.
Jag hoppas hoppas hoppas dom fortfarande vill ha mej. Väntar med spänning på nästa mail.


Jag hoppas jag får lön i morgon så jag äntligen kan ta mej någonstans.
Är lite sick på att bara vara hemma.

Parfymen är förresten typ världens bästa bok.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0