librerycard

Väckt nio i morse av Nina.
Buss
Starbucks.
Buss
Nina
Marucs, ett år.
Buss
Prat
Buss
"Nej, shit vi har inte tid, marcus ska till doktorn klockan ett"
Buss
Bibliotek
Bok
Buss
Hemma igen

Ikväll ska vi nog till lloyds.
Jag ska smuggla med mej alkohol.
O fråga om Guy vill haka. Kanske.

Oh, Soufia ska med på Fredag, Gött mos!

Min mamma ska smuggla skor till Silje som jag ska få på lördag.
Jag hoppas dom har hoodies på sej och framför allt nervösa smuggelblickar. Annars blir jag besviken.

Puss


Kommentarer
Postat av: gdshgetshg

klart vi hade, du skulle sett!!! haha nä, förlåt, jag hoppade till för jag trodde kakan skulle cykla på mig och sen var stämningen allmänt lättsam. tyvärr.

2008-11-12 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0