Måndag

Idag gick jag upp tidigt med soufia och åt frukost.
Hon flyttar till ett hostel i London idag och ska träffa massa familjer och förhoppningsvis få ett nytt aupair jobb.
Jag kommer sakna henne, hon var det närmaste jag hade här.

Jag har städat. Ska tvätta också. Fast det luktar fortfarande blöt hund överallt.
Börjar jobba idag, ska plocka upp kasia klockan tre.
Familjen kommer hem i morgon.
Lite halvtrist, men okej.

Jag är luspank så jag kommer vara tvungen att stanna hemma i tills på frdag då jag får lön.

Jag letar au pair jobb i London.
Har skickat förfrågan till några via aupair-world.com
Men inga svar än.

Och OJ vad trist det här inlägget är. Jag vet.
Mest av allt vill jag ju hångla. Eller Shoppa. Eather way liksom.

För att pigga upp bifogar jag en bild ifrån Hemmestafestivalen 2004 på 15åriga pojkar i underkläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0