Min aupairframtid

Jag har två jobberbjudanden. Första är en ganska mysko man med en femårig son. Vet typ ingenting om vad jag ska göra eller var dom bor och så. Men jag får £100 i veckan. Ska försöka anordna ett möte.

Andra är en Engelsk/Svensk/amerikansk familj med två barn där jag vet exakt vad jag ska göra och dom verkar trevliga.
£70 i veckan. Men matlagning. Jag ska anordna ett möte där med. Sen får jag se.
Känns skönt att ha alternativ iallafall.

Sen måste jag prata med min nuvarande familj om att jag ska lämna dom också.
Jobbigt samtal,  men det ordnar sej nog.

Är tydligen ledig idag, men när tjejerna kommer hem så ska jag nog vara med dom ändå.
Har faktiskt saknat paige lite(!)

Frågan är, vad ska jag göra över jul och nyår?
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0