Mina blogginlägg är spretiga

Saker jag hittade i min ficka idag:
♣Tre halva cigaretter(Halvrökta alltså) Alla av olika märken, varav inga av dom jag röker.
♣Ett medlemskort till SIN

Tänkte lite såhär; Hur kommer det sej?

Idag har jag iaf sopat, ska dammsuga mitt rum också. Och duscha.
Sen in till Midsummerplace och löpa en laddare och träffa Nina för en kaffe.
Och kanske köpa skor...Hm.
I helgen ska jag nog köpa julklappar. Oh vad roligt!

Andra saker jag måste ta tag i:
Få Cathy att skriva referenser till mej. Ångest.
Ringa Ryanair och boka om så jag kan ta med mej en större väska.


Idag fyller den heliga fadern år. 58 eller 59, är inte helt hundra faktiskt.

Jag har mailat men ska ringa så fort jag har återupplivat min mobil.

Kanske ska ta o dammsuga nu?
Puss


 


Kommentarer
Postat av: Lea

Åhhh! Kan det vara mitt medlemskort till Sin?? Eftersom du betalade in mig så kanske du lånade mitt? Plus, mitt är borta...?=S



SNuskigt med cigaretterna dock..:/

2008-11-18 @ 15:41:57
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0