One week from now

Hej hej. Jag vet.  Min blogg är rosa. Designen heter Bubbelgum, men jag gillar bubbelgum, speciellt lukten.
Jag hoppas att den här veckan går fort. På fredag ska jag antagligen ut med hattmannen, som då återvänder till Sunny England från Italien. Sen på lördag ska jag hem till Lea och ha värsta brudkvällen med middag, vin, musik och "Får jag låna din ögonskugga?" (Åh vad gött med brudishkväll!) för att sen bege oss till SIN där Siljeälsklingen och Ronja antagligen kommer vara. Sen på Söndag så ska jag möta mamman i en av familjerna jag vill ha, så jag får inte vara för bakis. Eller bakis får jag vara, men inte så det märks.

Känns skönt att ha en fullspäckad helg efter den här helgen.
Ikväll har jag bara legat och kollat på that 70´s show och messat med Guy.
Och ätit choklad och scones. Massor.
Jag är nyttig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lea

Mia kommer inte på lördag..=( Hon jobbar till halv tio.. Hon kanske kommer efter om vi är kvar men det är ju lite onödigt.. Därför skulle det ju vara awesome om Silje och Ronja ville joina!=)

PUSS

2008-11-10 @ 01:58:40
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0