Saturday

Hej hej. Jag vill ut och samtala med någon men alla är för bakfulla.
Jag har messat Guy men har inte fått svar så jag antar att jag kommer vara ensam ikväll.
Och så glömde jag att köpa choklad. Det är tråkigt. En tråkig kväll.
Efter som det är tråkigt så ska jag bidra med något jag tycker är roligt.

Sms till Amanda från yours truly efter en halv vodka på Sjätte tunnan:

Hej, vi sitter inne.
Kom in! Jag är
inne, Emmelie med!
Var är du?


Jag vet inte varför, men jag tycker det är sjukt kul.
Nu ska jag kolla på Simpsons och inte äta choklad.
Man vet aldrig, igår trodde jag att jag skulle vara hemma men
sånt kan ändras. Jag kan träffa meetupfolket om jag vill. Får se.

Puss


Kommentarer
Postat av: KaptenPöket

Hahah ååååh dedär är typ bästa smset nånsin, skrattar som fan åt de så sent som förra veckan :D

2008-11-09 @ 00:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0