Smuggel är också ett sånt där ord som blir obegripligt när man säger det för ofta.

Nu har jag blivigt informerad om att istället för smuggelhoodiesar och nervösa smugglarblickar så
inträffade istället ett MORDFÖRSÖK vid smuggelöverlämningen av smuggel-skorna.
SmuggelKakan såg SmuggelSilje och hoppade på första bästa smuggelcyckel(I slow motion naturligtvis) och försökte cykla över SmuggelSilje! Sen rådde en enligt Smuggelsilje en "Lättsam" Smuggling.
Men det vet vi ju alla vad det betyder.
SmuggelSilje var rasande över cyckelmordförsöket men såg att innuti smuggel-skorna låg en liten påse vitt smuggelpulver som betalning. I sann smuggelanda. And that my friend, is a true story.



(Och ja, silje, jag vet att alla ord blir obegripliga om man säger dom för ofta men om jag inte skulle ha uppmärksamat just ordet smuggel just idag så skulle jag inte ha en rubrik, would I? Juste.)


Kommentarer
Postat av: Lea

Skada.....

2008-11-13 @ 02:02:27
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0