Hästfest!

Det regnar. Massor.
Jag tvättar, mailar och skriver brev.
Vill gå ut och köpa cigaretter men det regnar verkligen så jag vill inte ut alls.

Om allt går bra på söndag så flyttar jag till Orpington, 35 min, 15 med snabbtåg till London. Jag närmar mej!
Fast jag ska se vad den indiska familjen skriver också, och sen ska jag försöka få kontakt med den mystiska msn-fadern. Men antagligen det blir Orpington. Orpington. Det låter lite efterblivet.

Fast ibland vill jag bara flytta hem. Jag saknar så många så mycket.
Men jag är inte redo för det än. Allt blir för...Nära inpå på ett sätt.
Jag vill hålla mej borta från allt skit som hände. Ju fler mil distans desto mindre märks det av .
Jag ger det ett år. Sen väljer jag att antingen flytta hem eller skaffa ett jobb i London. På riktigt.
Våga.

Åh vad jag längtar till lördag!
   +      +      =

(Sista bilden sökte jag på Gött mos,men det är väl passande ändå?)

Puss


Kommentarer
Postat av: hästpräst

JAG ÄLSKAR DEN SISTA BILDEN!

2008-11-10 @ 23:47:19
Postat av: Thorne

Kan tro de va?

hahaha

2008-11-11 @ 01:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0