Informativt om helgens fanskap

Hejhej. Eftersom det är söndag så blir det i vanlig ordning ett det-här-har-hänt-i-helgen-inlägg.
Så, fredag; Soufia kom hit, vi gick till Lloyds med varsin colaflaska vodka(Ekonomiskt och bra) för att bli uppraggade av odrägliga män till en början, men sen uppgraderade vi oss till Oceana där Adie(hattmannen) och Adies flatmate som var bra mycket roligare huserade.
Vi hade grymt kul och dansade absolut ingenting, så sjukt skönt för en gångs skull. Vi satt i mycket i rummet som lätt skulle kunna vara en bordell och tog äckligt mycket asnyktra kort. Efterfest hos Adie med jätte-katla stavar, öl och hattkort. Soufia ligger skitfull och halvsover på heltäckningsmattan och mumlar då och då "Adrian, your carpet is to small"
Vilket vi hade jävligt roligt åt.
Mysigt som fan hade vi iaf.

Lördag: Åker hem till mej, jag slänger ner lite skit jag behöver och börjar resan till London, där Lea väntade.
Jag var i ett väldigt efterblivet tillstånd men jag hade min chokladmjölk så det var inte helt misär trots allt.
Äta mat och dricka drinkar. Många drinkar. Typ jätte många drinkar.
Sara kom dit och strax efter började vi åka bussen till SIN. En resa jag inte minns men lea ramlade tydligen av sätet typ 300 gånger. Sen har jag hört att vi satt ner på gatan av någon anledning, Typ jätte länge. Jag är mycket osäker på vad vi gjorde och varför. Sen kom vi iaf in till SIN, där Silje var. Och Wez såklart. Mycket prat.
Vete fan vad som hände men plötsligt gick vi därifrån. Stängning? Chips och hamburgare i macka och massa promenerande och fågelskrämmande senare så somnade vi i Leas säng. Typ halv sex. Jävligt fin kväll det med.

Idag vaknade jag och mådde inte alls bra alls. Lyckades duscha, sminka, borsta tänderna, virra runt i London en stund för att sen sätta mej på rätt tåg hem helt gratis för att nästan komma i tid för att möta den potenciella familjen för en fika. Det gick utmärkt fast jag var så bakis att jag skakade. Dom är jätte mysiga och barnen verkade underbara dom med. Och flickan var så sjukt söt! Jag är ganska säker på att saken är biff. väntar på mailet....

Sen skulle jag möta Adie men han dök aldrig upp och min mobil(Vars laddare jag gjömde hos Lea) totaldog.
Så det blev till att dra mej hemmåt. Grym helg ändå.

Och nu är jag alltså hemma.
Ledig i morgon!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lea

Ojnej glömde du laddaren???

Jag tappade bort min sminkväska inatt.. Inte roligt...=(

2008-11-16 @ 21:39:16
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0