Måndagkvällsbloggning

Ibland tror jag att Paigey har en dubbel personlighet.
I morse var hon ett monster och jag ville bara kunna bete mej som en sexåring jag med bara för att kontra,
typ skrika och slänga saker omkring mej och inte svara på tilltal. Men jag var mogen och ansvarfull och vi kom t.o.m
till skolan i tid.

Sen när hon kom hem var hon helt undebar och mysig och duktig på alla sätt och vis.
Skitzounge.

Det är svinkallt ute och jag är asröksugen men det är för kallt o jag har glömt mina vantar någonstans. Såklart.
I morgon ska jag köpa julklappar. Och en bh. Och skor. Usch.
Jag längtar lite tills fredag faktiskt. Trots mindre dubbla budskap. Fast det är nog bara jag som är
paranoid.
puss

Kommentarer
Postat av: Silje

åh fan jag har ju helt glömt bort ditt paket!!! ska få wez att skicka iväg grejerna så fort som möjligt!! xxx

2008-11-26 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0