Petticoat

Igår kom jag ut i alla fall. Mötte Nina, Katarina och Barbara + två andra tyska män. (brat-tyskar)
på Oceana. Jag fattar inte att jag alltid hamnar där. Jag tror jag hade mer kläder på mej än alla engelska brudar tillsammans, på den nivån är det.

Alla tyskorna var snorpackade och jag var nykter, iaf till en början.
Oj vad det är underhållande att se en tysk bratman dansa disco, jag skrattade i hemlighet.
Jag pratade med Nina, så mycket som det gick och jag fattar varför hon var arg. På Halloween hade jag en klassisk "tone på harrys-fylla" och för alla som inte känner mej så blir jag jävligt svår att kommunicera med då vilket kan ge folk uppfattningen att jag är en dryg ignorant fitta som inte lyssnar på folk(Okaj, jag kanske blir en dryg, ignorant fitta som inte lyssnar på nån men jag när jag når "tone på harrys nivån" så har mina kära vänner lärt sej att jag inte menar något illa, utan dom ignorerar mej tillbaka. Vi har något fint tillsammans, mina vänner och jag)

Jag förklarade iaf detta för nina och nu är vi cool. Tror jag.
Men tyskorna är fortfarande avvaktande, men jag hoppas hon förklarar för dom.

Sen träffade jag Guy också, min Halloween-afroman. Han var söt och sötfull och vi kommer faktiskt jävligt bra överrens.
Fast han är så ung! Eller, han är 20 men Hattmannen är liksom 29, det är en jävla skillnad. Fast jag kanske borde träffa nån i  min egen ålder. Jag ska inte vara sån "Jag dejtar bara äldre killar" Moppementalitet eller vadå.
Jag ska nog ge det en chans. Han ska kanske komma över ikväll, får se.

Men jag hade faktiskt rätt kul igår. Fick feta egoboosten, sånt är alltid kul.
Många fina och endel vulgära komplimanger. Och förslag och sånt. Engelsmän liksom. Det är inte lätt att vara svensk och blond och jävlig!

Men jag tog iaf en taxi hem vid fyra tiden, och hade ett trevligt samtal med min Indiska chafför(Alla taxichaffisar är Indier)
Han tycke så synd om mej när jag sa hur mycket jag tjänade att han drog av £3, hahah. Tack!
Fast jag lyckades ändå göra av mej snuskigt mycket pengar igår. Men ikväll om vi drar ut så har jag en liter vodka att föra på, good times:)

Nu har familjen åkt till Bristol för födelsedagskalas och jag är ensam once again.
Känns fint. Hoppas Nina kommer över.

Nu ska jag hämta flingor och mjölk.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0