"kära dagboken"

Nu är jag hemma från hattis. Eller jag kom hem typ nio, men nu har jag kommit tillrätta.
Jag köpte pommes o kött med massa majonäs på i den vita lådan och choklad på tescos och nu har jag ätit så att jag
typ spricker. Jag skulle inte bli förvånad om det faktiskt händer. Magen känns liksom uttänjd.

Ikväll blir det hemmakväll för mej, jag är verkligen asförkyld. Var totaltäppt fast jag snöt mej ungefär var tredje minut i typ fem timmar, innan jag drog med mej karln till affären för att akutinhandla nässpray. Då blev jag mer människa.

Igår spelade vi biljard som sagt. Biljard är typ asroligt och jag blev ganska okej mot slutet. Vi pratade och skrattade mycket som vanligt och sen gick vi o drack lite mer öl. Jag träffade den blonda tyskan igen och hjälpte Mark att skaffa sej hondjur. Sen kan jag ha gjort bort mej, jag vet inte. Jag sa att jag gillade honom, och jag undrade om han tyckte det samma om mej. Me jag tror han missförstod och frågade "Frågar du mej om jag vill bli din pojkvän?" Jag sa nej, men det kanske var det jag undrade ändå nu såhär i efterhand. Men han gillar mej iaf och idag på morgonen så gjorde han frukost och hade köpt chokladmjölk till mej och vi kollade på film och han är väldigt fin och pussar och är allmänt kelig av sej.Men knappt några kyssar eftersom jag var assexig med min rinnande näsa och det hade blivigt lite knepigt att andas o grejer... Vilket är synd för hans kyssar...Åh alltså. Wow. Men kyssar på hals och nacke och mage ändå. Wow där också.

Sen blev det lite knas när jag skulle hem för bussarna hade slutat gå men han betalade taxi för mej så det var okej.
Jag vet inte när vi ska ses igen, men jag hoppas att om jag är ledig på tis eller onsdag så kan jag åka till honom i veckan eller att han kommer hem på kvällen.

När folk frågade igår om vi var tillsammans så svarade han "We have history"
Jamenvisst. Åh, jag är så tjej. Jag vill att han ska vilja med mej, som i "ja" Men samtidigt vet jag att det inte kommer gå
eftersom jag flyttar. Jag har fortfarande inte sagt nåt btw. Men jag blir ändå nojig.
Och jag vill vara kär.

Nej, nu ska jag sluta tjata om hattis.
Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Lea

=)=)=)



Men du drar iaf inte runt halva jordklotet..=(

2008-11-30 @ 01:46:01
URL: http://vamperilla.bloggspace.se
Postat av: Lea

Nej... han ska till New Zeeland... på fredag..:(

Kom online på msn?

2008-11-30 @ 02:05:59
URL: http://vamperilla.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0