Utrikesproblematik

Nej, inget svar från guy så jag träffar hattis istället(Hattis känns som något Agnes skulle kalla honom)
Men sent typ. Typ 10. Okej, det är ju inte precis sent om man är och förfestar med 30 av sina närmsta vänner och kommer ut ungefär när allt stänger framåt gryningen. Men om man är en uttråkad svenska i MK, och inte har så många vänner alls trots att man har varigt här i snart fem månader så är tio typ läggdags. Typ.
O så kommer jag möta karln nykter också och det är fanimej läskigt.
Sen är jag hungrig som fisten också. Hatar att laga mat när folk är hemma.
Det får bli en cheesburgare på donken innan och sen får jag se hur det går.

Återkommer i mogonbitti och berättar hur det gick.
Nu känner jag mej bara sorglig.

Puss

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, Hattis. tjena!

2008-11-23 @ 00:20:18
URL: http://ledemasquage.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0