vem vill inte ha en jättesnigel?

Hahah, tack fölr kommentaren Emelie!
Betyder det här att jag är din...wait for it....Wait for it...Drömkvinna?
*badomdom dash!*

I morgon är det fredag. Jag är ett big fan av Fredagar.
Ska träffa Guy. Hoppas att vi inte stöter på Hattmannen.
INTRIGER eller vadå. Mwah, jag är en dokusåpa.

Han skrev förresten, hattmannen alltså.
Han är bara ledig på helgerna, jobbar på en bas en bit härifrån men jag tror han är intresserad på riktigt,
han skrev att "om jag tar körkort eller om vi lär känna varandra bättre så kan jag ju alltid ta mej till MK på vardagskvällarna"
Är det bara jag som tycker att det är nåt tecken?

Puss

Kommentarer
Postat av: emilie

hehe ja, lite som att du är Kvinnan i Mina (mar)Drömmar;) nämen det kändes trevligt att du gjorde en liten visit i mitt undermedvetna, det kan du få göra igen om du vill!

2008-11-24 @ 12:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0