31 oktober 2008

 Igår var det IKEA besök och jag blev lite lycklig av alla svenska märken, jag ska ha glöggparty innan jul för på IKEA finns det glögg och svenska pepparkakor.Igår var det också vin och soufia och dåliga nyheter och sen tyskar och engelsmän

på Lloyds(som vanligt) Sen åkte vi hem och gick av för tidigt pga mörker och för lite blod i alkoholsystemet och var vilse
ett tag men sen hittade vi hem pga soufias man i min telefon.

I förrgår var det mysig middag hos Nina med tyskor och "Namn i pannan-leken" Typ sjukt roligt när jag skrev Jesus på Hannas lapp och hon frågade "I am Komidian?(Engelskan är på topp)" Får svaret "Hahahaha, noooo!" och sen säger "But Im so funny!"
Hahahahah. Roligt roligt.

Idag är det Halloween, jag ska köpa kattöron för att jag inte har någon fantasi.
Sen London om jag har tillräktligt mycket pengar. Fest Fest Fest.
Hoppas jag.

Puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0