Boiling

Jag är så trött att jag nästan är gråtfärdig.
Det gick hyfsat på jobbgrejen, jag ska jobba där på lördag.

Var tvungen att ta taxi med tjejerna för att hinna av massa anledningar.
Paige var fortfarande hemsk.

Men jag var i tid. Nästan iaf.

Sen så hade jag såklart inga pengar kvar till bussjäveln hem så
jag ringde jack-ass(Vilket jag lovade mej att aldrig mer göra)
Han sa att han jobbade och skulle ringa tillbaka snart.
Det var fyra timmar sen. Såklart,vad förväntade jag mej?

Våldgästade Frida istället och hon sponsrade min hemresa.
Tack Frida.

Nu är jag hemma.
Gjorde spagetti och kokt korv med ketchup.
Cathy: Tone! Thats not a healthy dinner
Tone: Haha, well, what are you gonna do? (Vad ska man göra, vad ska man göra?)
Cathy: I coulden't care less, I'm not your mother!

Hon är så jävla trevlig ibland den där kvinnan.

Trött som sagt.
Och jävligt osäker på mej själv inför lördagen.

Trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0