cupcakehatandablueberrybody

Ingen plan sätts i verk ikväll inte.
Barnvakt. Tjoho.
Fast det är nog bra ändå i och med att min kropp är en fitta.
Jag tror jag håller på att få feber. Bra timing såhär till helgen.

Jag ska köpa glass och onyttigheter och kolla på tv istället.
Hoppas att jag frisknar till tills i morgon.

Jag tänkte på en grej när jag åkte buss häromdagen.
Busschafförer som kör samma linje(Jag råkade skriva line, det är roligt, jag är engelskfierad) fast åt olika håll som möts brukar alltid heja på varandra. Liksom snubbevinka och le. Det utstrålar sån gemytlighet tycker jag. Får mej att
överväga en karrier innom lokaltrafiken. (Nej, men lite)

(snubbevinka är så min käre fader hälsar, en slags manlig vinkning, vet inte annars vad jag ska kalla det.)


Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0