fashionattack

Jag kommer kunna gå på utbildningen, jag lär vara sen men bättre bättre det än inte alls.
Jag ska ta med mej tjejerna på bussen och så hämtar Kasias syrra upp dom i centrum istället.
Jobbigt men nödvändigt.

Paige har ju varit en mardröm på sistonde.
I morse också, jag håller på att bli krejsy.

Och så har jag dragit på mej en förkyldning men det är typ höstmode så
jag ska inte klaga.

Fast det får mej att längta lite till den här tiden....





Sommaren......

Juste. När Amanda och Emmelie kommer hit. Om dom kommer hit så ska jag ta med dom hit:
http://www.redhot-worldbuffet.com/milton-keynes/index.html

Grymt ställe!

När jag blir nervös så äter jag massor.
AAh!
Chilla.
Nudå?
Städa. Ja.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0