Förvirringen var total

Gårdagen:
20 plusgrader.
Camden market.
Läderpjuck
Kinamat.
Primark.
Läderjacka
Leopardbh och trosor.
Typ strumpbyxor.
Promenad
Promenad
Promenad
McDonalds
Alkohol i övergiven Hyde Park
Mixer
Taxi, champange, Ingen rök utan eld, flykt,
Förvirring
Förvirring
Förvirring
Typ många bussresor ingenstans
Munkar har jag ett svagt minne av
Tunnelbana
Euston klockan sex på morgonen-Tågen är ersatta med en bussjävel
Skavsår
Bussresa
Har inte sovigt på 28 timmar
Hem-sömn

Och nu är jag mer död än levande.
Vad hände igår egentligen?

Jag har iaf Jacka och skor nu.
Fast knapparna på jackan är redan trasiga/borta.
Heja Primark.

Nu har jag följande val;
Antingen släpar jag mej ur sängen och in i dushen och åker o träffar Nina
eller så släpar jag mej ur sängen, hoppar inte in i dushen och gör mej en macka.

To be continued

Kommentarer
Postat av: Dan

Jag är spänd!

vad kommer hända?!?!

kramar!

2008-10-12 @ 17:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0