Honungsbagel

Frågan: Hur lågt kan man sjunka?
Svaret: Jääävligt lågt tydligen.

Igår åkte jag taxi hem och gjorde dummheter jag skäms för att blogga om.
Sen somnade jag med lyset och alla kläder på, vaknade upp sju och kände att något inte stod rätt till.
Sen kom ångesten och hälsade på.

Jag råkade träffa min "chef" på Oceana. Han var inte glad att se mej,
Jag var inte glad att se honom.

Det är lustigt, i mitten av oceana finns det ett korvstånd. Väldigt praktiskt när
man inte hade ätt sen klockan tolv på dagen.
Det är det ända jag gillar med stället. Ledsen Frida, jag försökte.

Mitt sällskap drog med sista bussen hem. Tråkigt men jag hittade Frida.
Allt som allt hade jag nog kul men som vanligt så ska jag förstöra allt precis innan jag
däckar. Jag tycker inte om mej själv ibland.

Och så har vi inge mjölk kvar så jag får inte flingor.
(Jag drömde om flingor och mjölkkannor med hallon och jordgubbar i som färgade mjölken rosa. Helt underbart.
Men sen drömde jag ju också att jag var gravid. Inte lika roligt)

Jag åt en bagel med honung men jag är inte tillfredställd.
Igår gjorde jag av med alldeles för mycket pengar.
jag vågar inte titta efter hur mycket, jag är fortrafande i förnekelsestadiet .
Här trivs jag bättre.
Tänk att vakna upp efter en utekväll och upptäcka att man har mer pengar än nr man gick ut.
Det vore fint.

Idag jobbar jag också. Jag är skitnervös och har ångest över hela situationen.
Dessutom är jag helt igentäppt och äckelförkyld.

Fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0