Igår efter flirtkulorna kom det snö

Snö i massor.
Jag träffade soufia och strosade i affärer, starbucksade oss och sen åkte vi hem till mej för pizza och film.
Skulle gått ut egentligen men det var så mysigt att sitta under en filt framför en bra film(Meet Joe Black)
och titta på snön som föll ner utanför fönstret.

Idag så gick vi upp åtta(!) för att gå till en art workshop, fast den var inställd så vi åkte till Stony Stratford och promenerade omkring i det fina vädret. Sådär vinterskönt väder, Friskt, kallt och soligt. Ett krispigt väder. Soufia åkte hem och jag köpte snacks till ikväll. Ska till Nina och äta middag och spela spel. Juste fan, spel skulle jag ju leta efter!

Sen måste jag få tag i fixarkvinnan så värmen kommer igång(det är askallt inne) och jag får varmvatten.
Jag är bäst på att skjuta upp saker. Bäst i hela världen. På riktigt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0