Im dying to amuse you, to use you, to get laid.

Bra dag idag. Vaknade av att den helige fadern ringer vid 11tiden och sägar massa fina saker då han hade läst
mitt ångestmail till kakan. Han sa sånt som jag verkligen behövde höra och allt kändes så mycket bättre.
Jag älskar min pappa.
Och sen var han sådär snälldum han kan vara ibland och satten in 2000 svenska kronor på mitt kort när
jag sa att jag var tviungen att köpa en vinterjacka. Han ignorerade mina lama protester och sa att jag kan göra vad
an jag vill med pengarna typ krogen.  Min pappa kan konsten att låta som han ger en ordentlig utskällning
när han egentligen säger otroligt fina saker och ger en massa pengar utan att ge mej dåligt samvete för det.
Det är en ovanlig talang.

Så i morgon om jag inte jobbar så blir det till att köpa en jacka alternativt skor utan aircondition.
Sen på onsdag ska jag på bio med Nina och kanske Hanna.
På fredag är det förkrök hos pauline hoppas jag sen ut.
Jag ska äta middag innan.

Paige var förresten på sånt där underbart humör idag, Inget gnäll eller tjafs bara mys.
I morse när jag lämnade av henne på skolan så sa hon "Töööwn...I'm gonna miss you"
Och jag blev helt varm i hjärtat.

Sen har jag haft "pour some sugar on me" på huvudet i några dagar.
Bra refräng. Lika bra som Bad cash quartets (Rubrik)

Och så ska jag välkommna Ronja till england!
Vi ses i London nästa helg tycker jag!

Nu ska jag maila Dan.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Silje

jag vill veta hur det går på jobbet! och jag brukar pockså ha den låten på huvudet! imorn åker jag till norge. idag har jag jobbat 11,5 timmar. det var jobbigt, men nu är jag FRI! jag saknar dig.

2008-10-06 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0