Im the backwardsman, the backwardsman.

Jag har vridit upp värmen så mycket som det går men det är fortf. svinkallt inne.
O så regnar det.
Om det inte vore för att jag måste gå ut med Jimmy senare så skulle jag vara ganska nöjd ändå.
Nu lagar jag mat. Eller kokar spagettti iaf. Sen ska jag värma sås.
Matlagning är min kopp te, oh yes.

Igårkväll kom jag hem lite smådrucken och kurade upp mej i soffan, tände en cigarett och slog på tvn.
Så skönt att vara ensam hemma!

I morgon ska jag få en flaska vin av Kasias mamma för att jag har tagit hand om henne efter skolan.
Det är så snällt tycker jag. (Av familjen fick jag också £10 för besväret, undra om hon känner till det?)
På lördag ska jag ut med soufia igen. På fredag hittar jag nog nåt också. Jag har tro på framtiden.
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0