Jag får träningsvärk i vaderna när jag sover. Hur fan sover jag egentligen?

Jag tror jag fick cathy ångra att hon sa att jag är bra på att hjälpa paige med läxorna idag.
Jag stavde fel på pirates och skrev is istället för are.
Det här med stavning är min grej.
(Och det är en smart idée att få den svenska lågubildade au pairen jag är att hjälpa till med engeskaläxan.
Till en sexåring i och för sej. Det går typ inte att skylla på dom. Fan)

Att amanda inte kommer hit gör mej ledsen,

men jag förstår verkligen att hon prioriterar att skaffa ett jobb.

Men det är tråkigt när man har ställt in sej på något som sen inte blir av.


I morgon ska jag skriva mycket har jag kommigt fram till i mitt enkla sinne..

Skriva mail till Agnes,

skriva klar Agnes historia,
skriva brev till farmor.

Jag ska nog om min ekonomiska situation tillåter,
investera i cigaretter och glass.
(Jag är kanske sist på jorden som har testat ben and jerry's)

Sen hoppas jag på sällskap i form av österrikiska.

SKWBN gör mej på bättre humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0