Läs inte. Det är inte viktigt.

Dom senaste två dagarna har jag vaknat av ett jävla alarm på nåns mobil.
SOM DOM INTE STÄNGER AV
Det är ju fint att dom tar hänsyn till alla som bor i huset.

Idag är jag ledig.
Jag har ätit frukost och ska åka och kolla jacka och skor.
Sen är det tisdag och jag måste laga middag själv.
Det tycker jag inte om.

Inatt drömde jag att kakan hade köpt en lägenhet i London, mitt i centrum.
(centrum var som typ mariatorget)
Leo var med. Jag var med. Vi var jävligt glada.
Det var väldigt mysko alltsammans. Som drömmar brukar vara.

Oj vad intressant min blogg har varit på senaste insåg jag nu.
Jag får skärpa mej.
helvete.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0