Smutsiga barnflickan(Jessica gillade min översttning)

Jag var tvungen att laga mat idag,
Spagetti med tonfisk, gul lök och créme fraise blev det tack vara matnyttiga råd från Amanda. (Matnyttiga, hehe)
Det smakade faktiskt mat. Riktig mat. Jag är stolt över mej själv.

I morgon är det fredag.
Jag ska på meetup-träff på nåt posh ställe där man ska klär sej
ordentligt. Jag får alltså inte vara snygg i morgon.
Men på fredag är det fest.

Sen är det ju typ tisdag och då har jag huset för mej själv i två veckor.
Jag hoppas inneligt att dom lämnar mej pengar för 55 ynka pund på
två veckor överlever man inte på mina vänner.
Jag brukar överleva en helg.

Frågar i morgon.

En cigarett på det?

Ja. Det tycker jag.

(Min första och enda idag. Jag är bra)


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0