söndagsångesten

Det är storstädning på schemat på 50 oxman lane.
Jag har bidragit genom att dammsuga mitt rum, men det var bara för att cathy lämnade
dammsugaren utanför mitt rum och sa åt mej.

Jag är förkyld och har ångest.
Och så är jag hungrig.
Jag vill inte gå ner, dom är hurtiga därnere och då känner jag mej dålig.
Jag vet inte ens om jag orkar fika idag.
Apati.

Jag funderar på att knalla upp till lilla tescos och köpa massa onyttigheter istället för
mat. Men då vill jag ju ha en bra film o se och jag vill inte gå ner och sätta mej och välja när dom flänger omkring
och städar. Men jag tycker ärligt talat inte att jag behöver städa på helgen, det gör jag ju på veckodagarna.

Hunungsmackor smakar grekland.
Jag behöver bli räddad.
Nästa vecka blir bättre. Det måste den bli.

hejdå.


Kommentarer
Postat av: Ronja

På tisdag kommer jaag!

2008-10-05 @ 19:38:27
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0