Stålmannen

Jag såg nyss superman returns.(haha,jag stavade returns som retörns först, vad engelsk jag känner mej)
för övrigt en riktigt usel film, och så fastnade jag på några saker.

1. Superman tar aldrig ät/sovpauser
2.Superman alias Clark kan ju inte ha tid att jobba på tidningen när han flyger runt och räddar människor hela dagarna, varför får han inte sparken?
3. Supeman maskerar sej med ett par glajjer och ett nervöst sätt, människor i filmen är tydligen blinda.
4. Superman alias Clark måste ha  massor av kläder, eftersom han drar av sej dom jämt och bara släpper dom.
Åker han hem och byter om när han tex ska vara Clark igen och komma tillbaka till redaktionen. Är det inte as varmt och knöligt med en mantel under kläderna jämt? Inte konstigt att han har ett lite ryckit obekvämt sätt.
5. Lois Lane är ett as. Hon skulle ju inte banga på Superman en sekund om han erbjöd sej. Hon skulle bara överge ungen och snälla killen direkt och flyga med honom vart han vill.
6. Superman har kalsonger utanpå sin dräkt. Är inte det lite töntigt?
7. Varför översattes superman till stålmannen för? Är inte Supermannen mer korrekt?

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0