Make me out

Agnes, jag ska slutföra din novell.
Jag ska inte skriva massa ursäkter. Men jag ska slutföra den.

En mask ligger på vägen. Det regnar och det är kallt.
Himlen är grå. Gång på gång blir masken överkörd av långradare.
Symboliken är den att jag är masken.
Min kropp är masken. Liknelser är min grej. Min och Jesus.

Det är så mycket snor i mitt huvud så det nästan sprängs.
Jag väntar på urladdningen.

Lördagen var mycket rolig.
Jag träffade Nina för en drink, sen åkte nina hem och jag ersatte henne med soufia och maxim,
vi hade mycket trevligt och jag använde min otroliga övertalningsförmåga
(ännu en egenskap jag har gemensam med jesus) att få dom att vilja följa med ut.
Så kom det sej att vi åkte till Soufia så hon kunde byta om och det dracks vin för att slutligen hamna på
Opus och ha en grym kväll med mucho dans och drinks.

Jag blev än en gång ignorerad av djn
men kom över det efter sisådär 20 försök.

Idag vaknade jag hos Soufia lite lagom maskig, samtalade över kaffe och movieposterboken för att
sedan ta mej hemåt för klädbyte, macka, sminkning och släkttelefonsamtal för att sedan ge mej av till centrum för att fika med Frida.

MORMOR SKA GIFTA SEJ.
Hon har äntligen lyckats övetala sin loveboy Hans att dom inte längre kan leva det moraliskt förkastliga livet längre
utan göra det ända rätta. Go mormor!
Hans är lammkött och svinrik. Och kärleken blomstrar....
Hon var förresten hans älskarinna under 15 år för många många år sedan men sen så blev hans
fru sjuk för kanske tre år sedan och dom började träffas igen som vänner. Sen dog frun och dom fick varandra at last....
O nu ska dom alltså gifta sej.
AWSOME

Nu är jag hemma, jag missade midagen så jag ska fråga om jag kan värma något.
Sen ska jag köpa chokladmjölk.
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0