Fredagstristess

Jag är grym på det här med missuppfattningar.
Trodde vi skulle träffas 8.30 istället för 9.30 så jag sa till cathy att jag inte skulle hinna äta när john skulle iväg o
köpa fish and chips. Så nu är jag inte bara hungrig, utan uttråkad och hungrig men massor av tid att slå ihäl.

Ska åka om en timme. Roligt.
Jag ska köpa cheesebörjare när jag kommer fram. Mmm...
Vi blir ett gäng utlänningar. Svenskan, två fransyskor, en fransman, en tyska+vänner och en indisk amerikan.
Eller var det indiansk? Aja. Han skrev till mej på Meetup och ville med ut ikväll. Jag har ingen aning om hur han ser ut eller vad han är för typ. Förutom att han heter Eric och verkar nördig.

Sen om jag blir sugen på "alla kvinnor från 18-45 klär sej som 14åringar disco" så går jag till oceana, där Frida huserar varje fredagkväll.

Undra om jag stöter på golfaren ikväll.
Om jag gör det ska jag ignorera honom alternativt skrika "fuck off you fucking cunt!"
men det vågar jag nog inte. Men det vore kul.

Det är då drömsenariet.

Mer realistiskt lär jag fråga varför han ignorerar mej och han lär komma med någon bullshitursäkt som

jag vet är bullshit men sover hos karln ändå och sen i morgon är allt likadant.


Fast nej. Nu måste jag få tillbaka min självrespekt.


Jag är uttråkad och hungrig. Jag lär hinna laga någonting men jag vågar inte. Cathy mobbar mej för min
spagetti, korv och ketchup middag igår. Jag kan ju inte laga nå annat.
Om det inte är konservmat. Det är jag bra på.

I morgon jobbar jag mitt första skift!!!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0