"En för Ängsvik!"

Anton holmberg är en jävligt rolig människa.
Här kommer ett utdrag ur vår mail-konversation med tips på hur man håller sej sysselsatt.
Enjoy:

Du verkar ha massor av fritid nuförtiden. Du borde skaffa en hobby. Tillåt mig att komma med några väl utvalda förslag:  

- Bygg modellflygplan (En riktig klassiker som passar alla åldrar)
- Busringning ( Var som populärast på 90-talet med jag förutspår en renässans)
 - Räkna antal brödsmulor (alternativt damtussar) i valfritt rum
. - Bygg med lego/kapplastavar (om du inte vet vad du vill bygga som kommer jag gärna med förslag)
- Om du inte har lego/kapplastavar så kan du bygga med ciggaretter/tändstickor/spagettistrån, låt fantasi flöda!
 - Bli sanslöst bra på något av tillbehörsspelen till Windows (jag rekommenderar röj, som namnet antyder så är det fett röj!)
- Ha som mål att se en säsong av valfri tv-serie om dagen.
 - Prata med dig själv i spegeln.
 - Utforska ditt ansiktes min-kapacitet
. - Lägg dig ner på golvet i alla rum i huset i minst fem minuter.
 - Undersök om man kan bli solbränd av en glödlampa.
 - Utforska djurlivet i trädgården.
 - Bränn myror med förstoringsglas.
 - Stirra in i väggar.
- Bygg ruschkanor.
- Försök att inte tänka alls (du får inte ens tänka på att du inte tänker på någonting)  


Är det bara jag som tycker att det här är skitkul?
"Röj är fett röj!"
"jag förutspår en rennässans"
hahahahahahha, jag dör
!snygg är han också
Snygg är han också, anton,

Nuså Silje är jag klar!
Godnatt med dej.

Kommentarer
Postat av: frdstgjyg

hahah aÅH vilken man! fy fan den var bra xD

2008-09-29 @ 00:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0