bellybutton

Här är det sommar. Det är varmt och solen skiner.
Igår var jag ute med Nina, men sen blev jag full helt plötsligt och var tvungen och lämna Opus och
gå o köpa en dyr macka för pengar jag egentligen inte har. Sen åkte vi typ hem.
Inte världens bästa kväll kanske.
Och ikväll så är jag barnvakt vilket suger för jag vill träffa människor.
Fast människorna här är så lama. Jag finner mej dagdrömmande om London.

Efter jul så flyttar jag. Jag vet inte hur det ska gå till men det ska gå.
Fixa ett okej jobb och ett rum någonstans så är jag nöjd.

I oktober så hoppas jag på att någon ska komma hit.
Störst chans är det nog att Sara den rara eller Dan inget rim alls kommer.
Jag saknar dom så mycket så jag hoppas hoppas hoppas nån av dom kan.
Annars får jag sitta ensam i två veckor och pilla mej i naveln.
Jag och hunden liksom.

I dag har jag ingen plan alls. Jag vet bara att jag ska ta hand om Paige, men jag hoppas att cathy och john
kommer tillbaka såpass tidigt att jag kan ta sista bussen till stan och träffa meetup-folket.
Men det lär ju hända också.

Jag är uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0