Curriculum Vitae

Här sitter jag och lyssnar på Laakso och fyller i application forms och försöker  förbättre mitt CV.
Kanske det svåraste som finns.

Idag var jag och kollade runt lite var jag ska droppa av mitt CV.
Fick två application forms att fylla i och lämna in.
Ett på en underklädesaffär som heter La Senza. Svårt formulär. Man behöver komma ihåg så mycket med datum och så och referenser och hälsa och skolor och betyg och så. Inte det lättaste då vi inte har samma gradingsystem. Men jag hoppas dom fattar att jag är svensk och inte kan allt än. Fast det kanske inte är så bra om dom tror att jag är dum i huvudet. Aja. Den andra är för Claire's, en jätte rolig accesoaraffär som jag älskar.

Sen ska jag droppa av CVt på Topshop, Jane Norman och Dorthey Perkins. Dorthey Perkins hoppas jag mest på, dom behöver part time staff för helger mest och det är typ bara 16 timmar i veckan. Det passar mej perfa.

Sen fick jag vara ytlig också och provade läppstift. Hittade ett som sitter som berget.
Är fortfarande kvar efter fyra mackor, tre cigaretter och ett plommon. Good stuff.
Det ska jag investera i.

Sen ska jag fråga Cathy om hjälp med att fylla i grejer jag inte fattar och hitta tippex för där jag skrev fel.
Mycket att göra idag, haha.

NU ska jag fixa så mitt CV blir fina fisken.
Eller kan passera som fisk i alla fall.
Jag vill ha job!

I morgon blire bowling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0