Deadtime

Jag skulle tippa på att jag har ganska hög feber.
Jag vägrar. Jag har sminkat mej och satt på mej kläder. Jag vägrer vara sjuk.
Jag vill döda hunden lite. Dom har stängt in den i köket och åkt iväg nånstans så nu sitter stackarn o ylar o gråter.
Jag har aldrig sett dom gå ut med honom....stackars jävla hund.

Jag tror att jag kan ha haft feber i flera dagar, och jag äter typ 100 alvedon om dag och dricker sjukt mycket vatten.
Böghora.

Och det är sjukt lång tid tills jag ska ut o träffa tyskan(Eller var det österrikare hon var?)
Men jag vill vara i tid för en gångs skull. Och jag har inte hennes nummer.
Men det ordnar sej nog.

Vad ska jag göra tills dess liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0