Det suger att vara jag.

Det är kul att lyssna på sin kropp. Verkligen,
Kroppen säger så mycket intressant, typ "Din mamma"
och "Jag ollade din mamma"
Min kropp är inte så väluppfostrad.

Jag hatar att stanna hemma på en fredag. Och lördag för den delen.
Själv. Och inte har jag fått lön heller så jag har inte ens kunnat köpa snacks till mitt
"How I met your mother-marathon"

Jag undrar om jag kommer få lön överhuvudtaget den här veckan, eftersom jag fick förra veckan,
då jag bara jobbade två dagar...Jag hatar att fråga om pengar.

Jag är uttråkad och vill göra någonting.
Jag är för svag för att ta en promenad och för pank för att göra något annat.
Just nu suger det att vara mej.

Inte kan jag laga mat heller.
Jag åt frosties till frukost.

Bög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0