Dirt

Idag fick jag vuxenpoäng genom att åka till "det livsfarliga enorma shoppingcentret" där jag bara köpte saker jag faktiskt behövde. Tjocktröja, mjukis/tränings/jobbyxor, Jeans, tofsar, strumpor(Det var knästrumpor, men strumpa som strumpa)
Jag motstod frestelser och dräpte drakar.

Igår motstod jag inte frestelsen.
Jag åt äntligen min hallonmunk(två) och det var snuskigt var tillfredställande.
Syndigt nästan.

Det var en kvinna i centrumet som stoppade mej(sådär som folk gör) och putasade min nagel.
Jag har så svårt att säga nej. Så jag lät henne putsa, gnugga och smörja in och sen sa jag att jag var au pair och var nästintill pank och bara kunde köpa det nödvändigaste.
Fast sen gick jag och tittade på min nagel och ertappade mej kärleksfullt le och klappa på nageln.
Fin...
(Nu är min hemliga önskan ett sånt där nagelsätt)

Jag har mailat kakan och brodern idag också. Duktig.
Sen funderar jag på om jag ska skicka ett meddelande till någon annan också.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0