dötid

Om inte golfjäveln hör av sej nu ikväll så ska jag döda honom med mina bara händer.
Jag var nyss o träffade frida o drack kaffe o snackade lite skit o så skulle jag kolla om golfarn snackade skit igå om sin telefon så jag ringde honom. Såklart han snackade skit,men detär lugnt, då vet jag att han är ett as iaf.
Jag frågade om jag kunde haka med han o hans polare ut ikväll o han sa sure och att han skulle ringa vid åtta-nio tiden när han skulle gå. Det är skönt att inte gilla snubbern på det sättet för då kan jag faktiskt fråga sånt, för då spelar det liksom ingen roll. Men han har inte ringt än och jag har sminkat mej o grejer. Om han dissar mej kommer jag bli arg.
Just för att jag har ansträngt mej i onödan,

Annar så kommer jag bli full på en öl ikväll pga bakfylla och att jag bara har ätit en kopp kaffe och en liter chokladmjölk idag. Hej, jag kommer bli släpad hem.(om jag nu kommer iväg nån gång)

Jag tror inte jag kommer ha kul ikväll direkt. Han och hans fulla fotbollskompisar och jag liksom. Vi lär ju ha mycket gemensamt.

Det skulle vara kul att få ha en personligehet för en gångs skull och inte bara vara den the swedish bird.

Jaja, jag skriver hur kvällen utvecklades i morgon.
Om jag inte blir lämnad hemma och får pilla mej i naveln istället.

På återseende kamrater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0