droppar

Min jävla ögoninfektion gör att jag ser dåligt.
I morgon är det jobb. Jag har lärt mej att knyta en slips och köpt cigaretter.
Jag är inte hundraprocentigt frisk än, det är inte kul.
Inte kul och läsa om heller men sån är jag; sjuk. Min kropp är nog nazist.
Ligger under täcket.
Jag har läst massa bloggar som är störst på blogg.se
Alla trista som skurt förutom
lilisusie.blogg.se
Inget för dom pryda.

Ikväll ska jag somna tidigt.
Igår natt kom jag hem vid tretiden. Och gick sen upp vid åtta för att se om jag skulle jobba
men det slapp jag som tur var så jag somnade om till klockan 12.
(Att komma hit ifrån stansted kostade förresten mer än vad jag betalade för flyget.
Inte för att det var jag som betalade flyget men ändå)

Det är fint med riktig mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0