Hur bra är jag på en skala?!

JÄÄÄVLIGT BRA skulle jag vilja säga. Jag fixade, helt på egen hand, utan att fråga nån, all by my self viruset jag fick på datorn igår. Alltså, Hur bra är jag på en skala?!

Annars är jag lite sur på Cathy, för jag gick upp både igår och idag klockan fem i åtta i tron om att jag skulle jobba, men nej, det skulle jag visst inte. Tack för att jag fick veta det innan jag drog mej ur sängen med hackande händer och ont i hela kroppen. Hon säger att hon alltid är ledig på tisdagar och onsdagar men det är fullständigt bullshit, för jag brukar nästan alltid jobba då, det kan hända ibland att jag får tisdagen ledig men det är typ varannan var tredje vecka. Och så skrattade hon åt mej när jag sa det och bara " Jag vet bäst själv, jag har jobbat så i fem år" Sure.

Min kropp är inte alls bra förresten, jag tycks inte bli av med sjukheten. Varje kväll känner jag mej helt febrig och fryser så jag skakar, och är helt kokhet i ansiktet, samma varje morgon. Och under natten, nu dom senaste nätterna så har jag drömt fruktansvärda mardrömmar och svettats som en gris så lakana blir helt dyngsura. En god natts sömn alltså.
Men jag vet att svettas är ett friskhets tecken i sej så jag hoppas jag blir bättre snart. Annars blir jag tokig på riktigt. Och så kan jag knappt äta alls men dricker litervis. Hm.
Det var alltså patient Tones sjukvårdsanalys, lika intressant som vanligt.

Jag har förresten en dejt med en kvinna idag, Nina från tyskland. Hon är au pair också och vi ska ses o ta en öl på Lloyds.Det är jävligt nervöst faktiskt men jag måste få arslet ur vagnen nån gång och träffa människor.

Oh, juste, Jag hittade faktiskt en macka igår. Den tillfredställelsen......

Ajö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0