Jag blir så trött av att jämt och ständigt hitta på rubriker, vem fan bryr sej om dom liksom?

Ni vet känslan när man får efter man har somnat mitt på dagen? Den har jag nu.
Fryser, lite huvudvärk, en lite surrealistisk känsla och hunger framför allt, eftersom jag sov när det var middag.
Och nu är klockan tjugo över nio och jag är helt förstörd, jag vet att vi inte har något bröd, alltså kan jag inte göra en macka. Jag orkar verkligen inte äta nudlar igen och vi har ingen pasta. Kul. Jag känner mej som ettt stackars lerhyddebarn som måste somna hungrig. Och allt tack vara The Bourne fucking ultimatum, kanske världens onödigaste film. Jag tyckte om the bourne identity men efter det har det bara spårat ut. Jag blir fan ledsen. Dom bara springer och skjuter och åker bil jätte snabbt. Trist alltså.

I morgon ska jag iaf gå ut o ta en öl med en tysk au pair som bor i närheten, det ska bli intressant.
Tyska är iofs kanske världens fulaste språk om man bortser ifrån hollenska, men det kanske jag kan komma över.

Annars är jag lika seg som förut men det har sina naturliga förklaringar.
I HELGEN SKA JAG BANNEMEJ TA DET LUGNT

Ett äpple får det bli.

På återseende kambrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0