Jag kan säga potatis på tyska

Jag och pengar går inte ihop. Man kan säga att jag och pengar inte förstår varandra.
Vi talar inte samma språk helt enkelt.

Idag skulle jag ju åka till midsummer place och lämna mina CVn innnan det blev försent.
Jag gick upp, fixade allt som skulle fixas och insåg sen att fan, jag är luspank.

Jag hade fanimej inte ens pengar till bussen så nu sitter jag här igen, utan framtidsutsikt eftersom
dom flesta ställen behöver någo nu nu nu och skulle börja intervjuver i veckan. Jag får be cathy att lägga fram min lön i morgon på morgonen så jag kan åka då. Hoppas det inte är försent.

Igår var Jag, Nina och Hanna o Bowlade.
Jag är kickass på att bowla. Jag fick 116 poäng båda gångerna vi spelade.
Räknas bowling som en sport?
Jag tycker det. Sen drog vi till Lloyds i vanlig ordning och jag drack upp mina buss pengar.
BRA JOBBAT.

I morgon är det fredag.
Jag är så otaggad på att dra ut men jag är nog mer otaggad på att sitta hemma o pilla mej i naveln.
Jag saknar mina vänner. Massor.

Jag är bra på att göra omelett.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0