Livet på 50 Oxman Lane

Jag känner mej fullständigt usel så fort John eller cathy börjar dammsuga/sopa när dom kommer hem.
Jag borde ha gjort det, det är ändå mitt jobb.
Sen blir jag helt paranoid och tror att dom sitter och pratar om hur dom ska sparka mej eller hur mycket dom ångrar
att dom anställde mej.
Allt jag gör fel blir till en jätte grej i mina ögon och jag mår så dåligt över det. Jag ser liksom inte smuts eller fattar uppenbara saker. Man måste säga åt mej. Ge mej strikta regler och uppgifter annars är jag lost.
Bara en sån grej som att hunden välte en vas med blommor i igår och jag inte fyllde på vatten. När Cathy tog upp det blir jag så jävla nojig och vill bara gå o gömma mej.
Det är kul att känna sej trygg där man jobbar/bor/lever.

Jag är nog inte gjord för det här jobbet.
Jag mår inte bra av det.

Jag behöver träffa männiksor på dagarna, göra någonting MER liksom.
Skaffa lite jävla jobbsjälvförtroende.
(Det slocknade och dog efter jag fick sparken för typ 5e gången)

Jag är helt enkelt usel på att jobba.
Jag är för förvirrad. Har inget minne.
Hatar motgångar. Är konflikträdd.

Fan. Jag blir så trött på mej själv.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag kommer och leker med dig när jag flyttat till London, då behöver du aldrig mer vara ensam :)

2008-09-25 @ 19:16:44
URL: http://hollywoodhoney.blogg.se/
Postat av: Thorne

haha, tack ronja!

Inga and Inga is taking over London!

2008-09-25 @ 20:17:05
URL: http://marmotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0